Willsoor / Запитання-Відповіді

Запитання-Відповіді

Як правильно вибрати розмір?

Перегляньте наш каталог, для цього користуйтесь навігацією у лівій частині екрану. Ви можете фільтрувати свої улюблені товари відповідно до їхнього розміру, кольору, типу, тощо. Для отримання додаткової інформації ознайомтеся зі сторінкою РОЗМІРИ ТА ВИМІРЮВАННЯ.

Усе, що розміщено на сайті є на складі?

Так, усе, що ви бачите на Willsoor.ua онлайн - є на складі і готове до відправки протягом наступних 48 годин! Погана новина: якщо товар не відображено онлайн на сайті, то він наразі недоступний.

Скільки коштує доставка?

Скористайтеся безкоштовною доставкою при замовленні понад 3500. Дізнайтеся більше: УМОВИ ДОСТАВКИ.

Моє замовлення відправлено?

Ми відправляємо усі замовлення якнайшвидше, але будь-ласка, зверніть увагу, що можуть виникати затримки в обробці замовлень під час розпродажів і у пікові дні покупок. Час доставки розраховується від дня, коли ви отримаєте електронний лист про відправку товару. Зазвичай ми відправляємо товар протягом 48 годин.

Яка політика обміну/повернення товарів?

Якщо ви не задоволені покупкою, ви можете повернути або обміняти товари протягом 14 днів після здійснення покупки з дійсною квитанцією. Читайте більше: ІНСТРУКЦІЇ З ПОЛІТИКИ ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІНУ

Спочатку перевірте...

Як вибрати товар на Willsoor.ua?

Усі наші товари поділені на основні категорії. Всередені кожної категорії ви можете спочатку обрати стать, а потім перейти у підкатегорію та вибрати бажаний розмір, колір або тип. Також ви можете шукати товар за конкретною назвою за допомогою вкладки Пошук у верхній частині екрану.

Я шукаю ділові сорочки на замовлення.

Нажаль, в даний час ми не виробляємо сорочки на замовлення.

Де знаходиться Willsoor і які матеріали ви використовуєте?

Сорочки та інші товари Willsoor шиються у Європейському Союзі. Наші тканини імпортуються з французьких, італьйських, австрійських, чеських і єгипетських текстильних фабрик. Якість пошиву - наш головний пріоритет.

Чи можу я зробити замовлення телефоном або електронною поштою?

Так, звичайно, ти можеш! Не соромтеся ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ.

У вартість товару входить доставка?

Ні. Вартість товару містить тільки ціну за сам виріб. Наша стандартна вартість доставки по Європі становить XXX. Скористайтеся безкоштовною доставкою при замовленні понад XXX.

Що саме означає термін "час на відправку"?

Це час, який потрібен для того, щоб обробити ваше замовлення: зібрати та відправити товар. Після цього вже від вантажоперевізника залежить скільки часу буде потрібно на доставку посилки. Зазвичай ми відправляємо товар протягом 48 годин.

Мені обов'язково потрібно реєструватися, щоб розмістити замовлення?

Вам не потрібно реєструватися для розміщення замовлення. Однак, зареєстровані користувачі мають можливість відстежувати онлайн статус своїх замовлень. Створення облікового запису безкоштовне, швидке та просте.

Чи повинен я підтверджувати своє замовлення?

Вам не потрібно підтверджувати своє замовлення телефоном чи поштою. Після того, як ви зробите своє замовлення, ми відправимо вам підтвердження на електронну пошту.

Які форми оплати ви приймаєте на Willsoor?

Ми приймаємо оплату міжнародним банківським переказом і через PayPal. Ви можете вибрати потрібний спосіб оплати в процесі оформлення замовлення.

Гарантія та інші гарантії

Кожен покупець Willsoor.ua має право висунути претензію у разі виявлення дефектів товару протягом 24 місяців після доставки. Покупець має право відмовитись від договору протягом 14 днів. Ми пропонуємо чіткі умови доставки відповідно до закону, і саме тому мінімізуємо ваші проблеми.

Розміщення замовлення...

Як я можу відстежити мою доставку?

Якщо ви зареєстровані, то ви можете знайти усю важливу інформацію у своєму особистому кабінеті. Також ви можете перевірити статус вашого замовлення по електронній пошті. Конкретні типи замовлення: "Підтверджено", "Очікування оплати" і "Відправлено".

Чому я не отримав лист з приводу мого замовлення?

Можливо у вас застаріла адреса електронної пошти або наш лист потрапив до папки Спам. Перевірте, будь-ласка, папку Спам.

Як впевнитись, що посилка прибуває, якщо я не маю змоги розписатися за неї?

Деталі доставки можуть відрізнятись у залежності від служби доставки у вашій країні. Майте на увазі, що деякі служби доставки можуть навіть вимагати ваш підпис!

Я можу сам забрати своє замовлення?

Так, звичайно! Наша адреса: next CRE, s. r. o. Poštovní 244 Třinec 73961

Ви доставляєте товар у вихідні дні?

Ні, служби доставки не працюють у вихідні дні.

Чи можу я "відкласти"дату відправки мого замовлення?

Звичайно! Просто дайте нам знати, яка найближча дата якнайкраще вам підходить (ви можете скористатись полем "Коментар" у процесі оформлення замовлення) а ми подбаємо про все інше.

Служба доставки повинна зв'язуватись зі мною?

Не існує чітких правил, як і коли служба доставки має зв'язуватись з вами. Більшість служб доставки дзвонять клієнту чи пишуть СМС у день доставки.

Чи можу я змінити або відмінити своє замовлення після того, як я натиснув кнопку "Відправити?"?

Поки замовлення не пройшло усі стадії обробки, ми зможемо змінити його для вас. Не соромтеся ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ.

Я зробив одночасно більше одного замовлення. Я можу отримати їх в одній посилці?

Просто розмістіть ваше повідомлення у розділі коментарів під час оформлення замовлення або ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ. У будь-якому випадку, зазвичай, ми пакуємо усі товари в одну посилку для одного покупця. :)

Я зареєстрований користувач і забув свій пароль. Що мені робити?

Перейдіть на сторінку входу до системи і натисніть кнопку "Забули пароль?" Далі, введіть адресу електронної пошти, яку ви використовували під час реєстрації. Новий пароль буде відправлено вам на адресу електронної пошти. Використовуйте цей пароль і насолоджуйтесь подальшими покупками. :)

 

Після доставки...

Існує можливість зв'язатись з вами?

Не соромтеся звертатися до нас з вашими питаннями, що стосуються розмірів, умов доставки і способів оплати, за телефоном або по електронній пошті. Ви можете зв'язатися з нами тут!

Як я можу обміняти товар?

Якщо ви не цілком вдоволені своєю покупкою, у вас є можливість повернути або обміняти непотрібні товари протягом 14 днів з моменту покупки при наявності дійсної квитанції. Дізнайтесь більше.

Як мені повернути товар?

Будь-ласка, збережіть квитанцію (чек), яку ви отримали разом з посилкою. Ця квитанція знадобиться вам у разі необхідності обміну/повернення товару(ів)! Дізнайтесь більше.

Де моє повернення?

Зазвичай повернення обробляється протягом 5-7 робочих днів після отримання вашої посилки!

Ваш акаунт на Willsoor.ua

Я забув свій пароль.

Перейдіть на сторінку входу до системи і натисніть кнопку "Забули пароль?" Далі, введіть адресу електронної пошти, яку ви використовували під час реєстрації. Новий пароль буде відправлено вам на адресу електронної пошти. Використовуйте цей пароль і насолоджуйтесь подальшими покупками. :)

Приєднуйтесь до нашої розсилки і отримайте знижку 10%